До уроків у 2 класі
Планування уроків інформатики у 2 класі за підручником " Сходинки до інформатики" (Ломаковська, Проценко, Ривкінд)
№ п/п |
Зміст. Кількість годин. |
|
Комп’ютери та їх застосування. 3 год. |
|
|
1. |
Перше знайомство з навчальним предметом – інформатика . Зміст та завдання. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп'ютерному класі. Інтерактивна вправа. |
знає правила поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером; дотримується правил поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером |
2. |
Поняття про інформацію. Властивості інформації. |
Сторінка 57-62 |
3. |
Як людина сприймає інформиацію. Види. |
Сторінка 63-66 |
4. |
Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації. |
|
5. |
Пристрої для роботи з інформацією. |
Сторінка 74-78 |
Комп’ютер и та інші пристрої. |
|
|
6. |
Комп’ютер и та інші пристрої для роботи з інформацією |
Сторінка 17-22 |
7. |
Готуємо комп’ютер до роботи. Увімкнення комп’ютера та інших пристроїв.Робочий стіл. Значки. |
Сторінка 32-35 |
8. |
Вимкнення комп’ютера та інших пристроїв.Коректне завершення роботи з комп’ютером. |
Сторінка 39-42 |
9. |
Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об'єктів. |
|
10. |
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень, читання текстів, слухання мелодій. |
Сторінка 143 |
11. |
Виділення обраного тексту в середовищах читання. |
|
12. |
Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш. |
Сторінка 43-46 |
13. |
Вивчаємо клавіатуру комп’ютера. Введення окремих символів. |
Сторінка 47-49 |
14 | Продовжуємо вивчати клавіатуру. Введення цифр. | Сторінка 50-53 |
15 | Зміна мовних режимів. Введення окремих символів. | Сторінка 54-56 |
16 | Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. | Скласти пазл |
Інтернет. |
|
|
17. |
Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. |
|
18. |
Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка. |
|
19. |
Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок. |
|
20. |
Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. |
|
21. |
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах. |
|
Графка. |
|
|
22. |
Поняття ком’ютерної графіки. Програми для створення за змінювання графічних зображень.Створення зображень. |
Сторінка 111-116 |
23. |
Програми для створення за змінювання графічних зображень. |
Сторінка 123-129 |
24. |
Зображення з геометричних фігур. |
Сторінка 133-135 |
25. |
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецьки галереї, екскурсії до музеїв. |
|
26. |
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах. |
|
Команди та виконавці |
|
|
27. | Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. | |
28. |
Команди й виконавці. |
|
29. | ||
30. |
|
|
31. |
|
|
32. |
|
|
33. |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу. Резервний час. 2год |
|
|
34. |
Підсумковий урок. «Комп’ютер в нашому житті». |
|
35. |
Робота з програмами на розвиток логічного мислення. |
|