№ з/п |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Д/з за підручником |
Примітка |
Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 5-6-й клас (1 год) |
||||
1 | 05.09 | Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером Робота з програмами навчального призначення. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки |
Вивчити §1 |
зареєструвати поштову скриньку на ukr.net завд. 2 стор. 12 |
Електронне листування (4 год.) +1 год. матеріали до розділу |
||||
2 | 12.09 | Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Використання адресної книжки та списків розсилання |
Вивчити §2 завд. 2 стор. 16
|
відправ листа на адресу dmitrovka.school@ukr.net |
3 | 19.09 | Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. |
Вивчити §3 завд. 1-2 |
|
4 | 26.09 |
Розв’язування компетентністних задач. |
Вивчити §5 стор. 30-34 |
створи презентацію про "Смайлики в електроних листах" |
5 | 04.10 |
Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли. Тестування з теми: "Електронне листування" |
Вивчити §4 28-29 |
|
|
|
|||
Моделювання (3 год.) +1 год+1 год. матеріали до розділу |
||||
6 | 11.10 |
Поняття моделі. Поняття предметної галузі Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми |
Вивчити §6 36-45 розв'язати ребус |
|
7 | 01.11 |
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей |
Вивчити §7 46-55 |
|
8 | 08.11 |
Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах |
Вивчити §8 55-58 |
|
9 | 15.11 |
Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань. |
Вивчити §9 59-70 |
Опрацювати презентацію, створити родинне дерево |
10 | 22.11 |
Розв’язування компетентністних задач |
Вивчити §10 71-74 |
|
Алгоритми з повторенням і розгалуженням (9 год.) +1 год. матеріали до розділу |
||||
11 | 29.11 |
Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше» |
Вивчити §11 76-83 |
|
12 | 12.12. |
Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів |
Вивчити §12 84-92 |
|
13 | 13.12 |
Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням |
Вивчити §13 93-95 |
|
14 | 20.12 | Алгоритми з розгалуженням |
Вивчити §14 96-104 |
|
ІІ семестр | ||||
15 | 10.01 |
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Скретч. |
Вивчити §14 96-104 |
|
16 |
17.01
|
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Скретч. Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням |
Вивчити §15 105-118
|
Скачати файли: |
17 | 24.01 |
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців середовищі Скретч |
Вивчити §16 119-129 |
|
18 | 31.01 |
Практична робота №5. Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч |
Вивчити §18 130-132 |
|
|
07.02 |
Розв’язування задач |
Вивчити §19 133-138 |
Помічник |
14.02 | Залік з теми. Тестування. | |||
Табличний процесор (8 год.) +1 год. матеріали до розділу |
||||
19 | 21.02 |
Таблиці, електронні таблиці Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора |
140-149 |
|
20 | 28.02 |
Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних |
150-162 |
|
21 | 07.03 |
Типи даних: число, текст, формула. Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. |
163-173 |
|
22 | 14.03 |
Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора |
174-177 |
|
23 | 21.03 |
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі |
178-190 |
|
24 | 04/04 |
Практична робота 7. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі |
191-194 |
Матеріали до практичної Клімат Кієва, День школяра, Пустелі, проїзд |
25 |
Опрацювання числових даних за алгоритмом. Правила запису формул у табличному процесорі Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max |
195-206 |
||
26 |
Практична робота 8. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій |
207-210 |
Успішність, міста, калорійність, вірш | |
27 |
Розв’язування задач |
211-214 |
Софіївка | |
29-34 |
Виконання індивідуальних навчальних проектів |
215-220 |
||
35 |
Узагальнення і систематизація вивченого у 7-му клас |