Планування уроків алгебри для 8 класу
Складено до підручника: Істер О. С. Алгебра : підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2016 згідно з навчальною програмою, затвердженою наказом МОНмолодьспорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 29.05.2015 № 585).
(2 год на тиждень год всього 70 год, у 1семестрі- 32год,; 2 семестр - 38 год.)
Програма для проходження тестів при встановленні обирайте лише модуль студент
Тест на перевірку знання табличного множення
№ |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Д/з |
|
|
Тема 1. Раціональні вирази 32 |
|
|
|
І. Дроби. Основна властивість дробу. Додавання і віднімання дробів (12) |
|
1. |
05.09 |
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 7 класу |
повторити формули скороч мн.формули |
2. |
06.09 |
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
3. |
12.09 |
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
§1 №8, №14 |
4. |
13.09 |
Основна властивість раціонального дробу. Скорочення дробів |
§2 №33, №38 |
5. |
19.09 |
Основна властивість раціонального дробу. Скорочення дробів |
§1-2 №42, №44 |
6. |
20.09 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1 |
§ 1-2 №50, №52 |
7. |
26.09 |
Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками |
§ 3 №64, №70 |
8. |
27.09 |
Додавання і віднімання раціональних дробів із різними знаменниками |
§ 4 №89, №91, №95 |
9. |
04.10 |
Додавання і віднімання раціональних дробів із різними знаменниками |
§1-4 №109, №113 |
10. |
05.10 |
Додавання і віднімання раціональних дробів із різними знаменниками. Самостійна робота № 2 |
§1-4 ДСР стор.35 |
11. |
12.10 |
Розв'язування типових вправ |
§1-4 ЗДПЗ стор.37-38 |
12. |
12.10 |
Контрольна робота № 2 з теми «Дроби. Основна властивість дробу. Додавання і віднімання дробів». |
|
|
|
II. Множення і ділення дробів. Раціональні рівняння. (10) |
|
13. |
01.11 |
Корекційна робота. Множення раціональних дробів. |
§5 №140, 142(1,3,5) |
14. |
02.11 |
Піднесення раціонального дробу до степеня |
§5 №146(3,4), 148(2,4) повторити формули скороч мн.формули |
15. |
08.11 |
Ділення дробів |
|
16. |
09.11 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 3 |
Повт.§5-6 роз'вязати Дср завантажити завдання повторити формули скороч мн.формули |
17. |
15.11 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
§ 7 №190,193(1,2) Повторити дії з дробами презентація |
18. |
16.11 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
§7 №197,193(1-3) |
19. |
22.11 |
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння |
§8 №232№238 |
20. |
23.11 |
Розв'язування раціональних рівнянь. Самостійна робота № 4 |
Повт. §5-8 ДСР стор. 66 |
21. |
29.11 |
Розв'язування типових прав. Розібрати класну роботу проаналізувати відповіді/ |
Повт. §5-8 роз'язати завдання для перевірки знань на стор. 68 |
22. |
30.11 |
Контрольна робота №3 з теми «Множення і ділення раціональних дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів». |
Повт. §5-8 скласти тест |
|
|
III. Степінь з цілим показником (10) |
|
23. |
07.12 |
Корекційна робота. Степінь із цілим показником. |
§9 №265, 269(парні) |
24. |
12.12 |
Степінь з цілим від’ємним показником. |
§9 №273, 277, вр 285 |
25. |
13.12 |
Властивості степеня з цілим показником. Самостійна робота № 5 |
§10 №311,№323 |
26. |
20.12 |
Стандартний вигляд числа. |
§11 №343№345,353 |
27. |
21.12 |
Контрольна робота № 4 з теми «Степінь з цілим показником» |
§9-11 скласти тест |
28. |
26.12 |
Корекційна робота. Підведення підсумків першого семестру. |
§9-11 скласти тест |
29. |
10.01 |
Функція y=k/x , ії властивості та графік. Самостійна робота №6 |
§12№374,380 |
30. |
11.01 |
Розв'язування вправ на побудову. |
§12 №385, вр 388 |
|
|
2 семестр - 2 години на тиждень, всього 38 годин. |
|
|
|
Тема 2. Квадратні корені. Дійсні числа. 14 |
|
31. |
17.01 |
Функція у=x2 та її графік |
§13, 503, 507, вигот загот. параболи |
|
18.01 |
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь |
§14 №531, 535 |
|
24.01 |
Арифметичний квадратний корінь |
§14 №539,541,в.р.544 |
|
25.01 |
Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
Таблиця дійсні та ірраціональні числа |
|
31.01 |
Тотожність . Рівняння x2=a |
§16 №593, в.р.599 (непарні) |
|
01.02 |
Тотожність . Рівняння x2=a. Самостійна робота № 7 |
§16 №602,607 |
|
07.02 |
Розв'язування вправ та рівнянь.
|
§17 №616, №618 |
|
08.02 |
Властивості арифметичного квадратного кореня
|
§18 №616, 618 |
|
14.02 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
Повт. §18 №658,660 |
|
15.02 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
§18 №682,687 |
|
21.02 |
Функція у= , її властивості та графік |
§19 №703, №707вр703 |
|
22.02 |
Функція у= , її властивості та графік. Самостійна робота № 8 |
Повт. §13-19 ДСР |
|
28.02 |
Розв'язування типових вправ |
Повт. §13-19 ЗПЗ стор.162 |
|
01.03 |
Контрольна робота №5 з теми «Квадратні корені. Дійсні числа.» |
§13-19 скласти тест |
|
|
Тема 3. Квадратні рівняння 18 |
|
|
07.03 |
І. Формула коренів квадратного рівняння 8 |
|
|
14.03 |
Корекційна робота. |
§20 №779 |
|
15.03 |
Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв'язування. Відеоурок. |
§20 №781,785(непарні) Пройти тест неповні квадратні рівняння |
|
21.03 |
Формула коренів квадратного рівняння. Відеоурок |
§21 №815(1,3), 819(1,3) |
50 |
22.03 |
Теорема Вієта |
§22 №836, №841(непарні) Пройти тест |
|
04.04 |
Теорема Вієта. Самостійна робота № 9 |
|
|
05.04 |
Розв'язування типових вправ. Відеоурок. |
Повторити §20-22 переглянути Відеоурок. |
|
11.04 |
Контрольна робота № 6 з теми «Квадратні рівняння» |
Повторити § 20-22 |
|
|
II. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних 9 |
|
|
12.04 |
Корекційна робота. Квадратний тричлен та його корені. Відеоурок. |
Опрацювати § 21 |
|
|
Квадратний тричлен та його корені. Розкладання квадратного тричлена на множники. Відеоурок. |
|
|
|
Розкладання квадратного тричлена на множники |
|
|
|
Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
|
|
Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних. Самостійна робота № 10 |
|
|
|
Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі |
|
|
|
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
|
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота № 11 |
|
|
|
Розв'язування типових вправ |
|
|
|
Контрольна робота №7 з теми «Квадратне рівняння як математична модель прикладної задач» |
|
|
|
Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу 6 |
|
|
|
Корекційна робота. Раціональні вирази. |
|
|
|
Квадратні корені. Дійсні числа |
|
|
|
Квадратні рівняння і раціональні рівняння |
|
|
|
Текстові і прикладні задачі |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота №8 |
|
|
|
Підсумковий урок |
|