Алгебра 7 клас
У цьому році не викладаю.
Планування уроків алгебри у 7 класі на 2015-2016 рік
(70 годин. I семестр — 32 годин, 2 години на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень) Програма: МАТЕМАТИКА. Навчальна програма для учнів 5 — 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. //М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков,Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис,М. С. Якір (Зі змінами 2015р.) За підручником: «Алгебра» для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Істер О. С.
|
|
2 семестр - 38 год, 2 год на тиждень Підручник алгебра 7 клас (Автори: Кравчук, Янченко) |
|
№ |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
примітки |
|
|
ЦІЛІ ВИРАЗИ (11 ГОД) |
|
|
|
Формули скороченого множення (11) |
вивчити |
|
|
Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів (a+b)2=a2+2ab+b2 та (a-b)2=a2-2ab+b2 |
§ 17през |
|
|
Різниця квадратів. а2 — b2 =(а — b)(а +b ). |
§ 18 |
|
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми, квадрата різниці і різниці квадратів. |
§ 19през1 |
|
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми, квадрата різниці і різниця квадратів. |
§ 19 |
|
|
Різниця та сума кубів. а 3 — b3 =(а — b)( а 2+ а b+b2 ); а 3 + b3 =(а + b)( а 2-а b+b2 ). |
|
|
|
Застосування формули різниця та сума кубів. |
|
|
|
Використання формул скороченого множення для розкладання многочлена на множники. |
|
|
|
Застосування різних способів розкладання многочлена на множники. |
|
|
|
Застосування різних способів розкладання многочлена на множники. |
|
|
|
Застосування різних способів розкладання. многочлена на множники |
|
|
|
Контрольна робота №4«Використання формул скороченого множення». |
|
|
|
Функції (9 годин) |
|
|
|
Функція. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. |
|
|
|
Способи завдання функції. |
|
|
|
Область визначення і область значень функції. |
|
|
|
Графік функції |
|
|
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
|
Розв'язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота №5 з теми «Функція.» |
|
|
|
Лінійні рівняння та їх системи.(13 годин) |
|
|
|
Лінійні рівняння з однією змінною |
§1 |
|
|
Розв’язування лінійних рівнянь. |
§1 |
|
|
Розв’язування лінійних рівнянь. |
§3 |
|
|
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік. |
повт §3 |
|
|
Системи лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв'язування систем |
вивч. таблицю |
|
|
Спосіб підстановки. Алгоритм розв'язування системи двох лінійних рівнянь способом підстановки |
§4вивч. таблиця |
|
|
Спосіб підстановки |
|
|
|
Спосіб додавання. Алгоритм розв'язування систем двох лінійних рівнянь способом додавання |
повт§1-4 |
|
|
Спосіб додавання. |
|
|
|
Лінійне рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач. Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь. |
|
|
|
Розв'язування задач за допомогою системи лінійних рівнянь |
|
|
|
Розв'язування задач. |
|
|
|
Контрольна робота№6 з теми «Лінійні рівняння та системи». |
повт§1-4 |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
|
|
ПОВТОРЕННЯ. Цілі вирази |
повт |
|
|
ПОВТОРЕННЯ. Функції |
повт |
|
|
ПОВТОРЕННЯ. Лінійні рівняння та системи |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота №7 |
повт |
|
|
Підсумковий урок . Розв’язування задач підвищеної складності |
повт |
1 семестр - 32 год, 2 год на тиждень Підручник алгебра 7 клас (Автори: Кравчук, Янченко) |
|||
---|---|---|---|
№ уроку |
Дата уроку |
Теми, види письмових робіт |
примітки |
І. Повторення вивченого матеріалу за 6 клас Цілі вирази (32 год) |
|||
|
01.09 |
Перетворення виразів. Повторення відомостей за курс 5-6 класу |
|
|
03.09 |
Повторення відомостей за курс 5-6 класу |
|
|
08.09 |
Вирази зі змінними. Числове значення виразу. |
|
|
10.09 |
Цілі раціональні вирази. |
|
|
15.09 |
Тотожно рівні вирази. Тотожності |
|
|
17.09 |
Степінь з натуральним показником |
|
|
22.09 |
Властивості степеня з натуральним показником |
|
|
24.09 |
Вирази зі степенями. Тотожні перетворення виразів із степенями |
|
|
29.09 |
Вирази зі степенями. Тотожні перетворення виразів із степенями |
|
|
01.10 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
06.10 |
Одночлен. Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів. |
|
|
08.10 |
Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів |
|
|
13.10 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
15.10 |
Контрольна робота №1 |
|
|
20.10 |
Корекційна робота. Многочлен.Подібні члени многочлена, їх зведення |
|
16. |
22.10 |
Степінь многочлена. Додавання і віднімання многочленів |
|
17 |
10.11 |
Множення одночлен на многочлен |
|
18 |
12.11 |
Множення многочлена на многочлен |
|
19 |
17.11 |
Множення многочлена на многочлен. Розв’язування задач і вправ. |
|
20 |
19.11 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
Матеріали для підготовки |
21 |
24.11 |
Контрольна робота №2 |
|
22 |
26.11 |
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
23 |
01.12 |
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
24 |
03.12 |
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
25 |
08.12 |
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
26 |
10.12 |
Розв’язування задач і вправ |
|
27 |
15.12 |
Контрольна робота №3 |
|
28 |
17.12 |
Корекційна робота. Квадрат двочлена |
|
29. | 22.12 | Різниця квадратів | |
30 |
24.12 |
Повторення вивченого матеріалу за І семестр |
|