Алгебра, 9 клас
Складено до підручника: Істер О. С. Алгебра : підруч. для 9-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2017 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804 (2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
|
|||
1 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 8 класу |
|
2 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
Тема 1. НЕРІВНОСТІ (14 год) Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей; пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків; формулює: · властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; · означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; обґрунтовує властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною |
|||
3 |
|
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей. |
|
4 |
|
Почленне додавання і множення нерівностей |
|
5 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
6 |
|
Нерівності зі змінними |
|
7 |
|
Числові проміжки. Об'єднання та переріз числових проміжків |
|
8 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
9 |
|
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності |
|
10 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
11 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
12 |
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
|
13 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
14 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
15 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
16 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Властивості нерівностей. Лінійні нерівності та їх системи» |
|
Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (20 год) Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач |
|||
17 |
|
Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
18 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
19 |
|
Найпростіші перетворення графіків функцій |
|
20 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
22 |
|
Функція у=ax2 +bx+c, а ¹ 0, її графік і властивості |
|
23,24 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
25 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
. |
26 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Функція. Властивості функції» |
|
27 |
|
Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей |
|
28 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
29 |
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними |
|
30 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
31 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
32 |
|
Підсумковий урок |
|